perjantaina, lokakuuta 04, 2013

Olen palaamassa ellen jopa palannut

Blogi palaa rikospaikalle. Kirjoittamisen tuska on yltynyt, mutta muut kiireet ovat pitäneet sen hiljaisena. Samalla tosin on ollut tuska siitä, että millainen blogi tästä tulee. Mistä minä kirjoitan, mihin minä keskityn.

Olen ostanut sen vokaalin, että blogin pitäisi keskittyä johonkin asiaan. Sellainen kiinnostaa ja kerää lukijoita. Minulla on sanottavaa viestinnästä ja markkinoinnista - etenkin järjestöjen kohdalla. Haluan kommentoida yhteiskuntaa ja politiikkaa. Haluan kertoa asioista kuvin.

Ovatko nämä yhdistettävissä? Mene ja tiedä. Koska tarkoitukseni ei ole kerätä lukijoita väkisin, vaan kirjoittaa siitä, mikä minua kiinnostaa, annan jatkon muokkautua sen mukaan, mikä hyvältä tuntuu.

1 kommentti:

Niko L. kirjoitti...

Minä ainakin luen mielelläni blogeja, joissa aiheet vaihtelevat laidasta laitaan. Yhteen asiaan keskittyneet blogit ovat tietysti hyvä juttu, jos on kiinnostunut juuri siitä yhdestä asiasta, mutta yleisblogien hyvä puoli on, että välillä tulee luettua sellaisiakin juttuja, joita ei muuten lukisi. Sellainen on sivistävää.